Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzewitam a jak z charakterystyka silnika tej bmki tzn czy szarpie lancuchem na niskich obrotach czy gasnie i trzeba ja krecic czy ostro ciagnie do przodu i jak z jej rzeczywistym spalaniem dzieki
OdpowiedzMotocykl nie lubi niskich obrotów i maksymalnie wysokich ( czyli silnik naprawdę kulturalny). Ja zamontowałem dobry obrotomierz w swoim i powiem szczerze, że poniżej 2400 obrotów nie wolno schodzić. Minimum to 2500 gdzie można dać ostro gaz. Jeśli nie zejdziesz poniżej 2400 obrotów i nie przekroczysz maksymalnych , gdzie czeka na Ciebie odcięcie masz zabawę doskonałą. Silnik bardzo elastyczny, świetnie przyspiesza. Jak na singla małe wibracie, ale podstawa nie schodzić poniżej 2400 :) . Silnik nawet na biegu jałowym ma minimum 1540 obrotów. Widać, że rotax stworzył dziwny silnik ale w użytkowaniu działający fenomenalnie :) Polecam :) Przejechałem dopiero 5000 km ale polecam z czystym sumieniem. Spalanie naprawdę bardzo małe. Rozmawiałem ostatnio ze znajomym, i potwierdził ze KTM pali znacznie wiecej. Nie mozna ufać spalaniu podawanym na stronie 3l/100km. Motocykl pali bardzo mało ale ja oponuję przy 5l/100. Wliczając gonitwę po trasie i jakiś teren. Motocykl jest świetny.
OdpowiedzNa niskich obrotach nie czuje się jego mocy, aczkolwiek na nieco większych rwie się do przodu jak qń ;) Podniósł mi się nawet kiedyś niespodziewanie na 3-ce. Gaśnie przede wszystkim, gdy wrzucasz bieg przy otwartej stopce ;) Spalanie bardzo oszczędne - na jednym baku minimum 160-170 km.
Odpowiedz